Dag 3 - Reisverslag uit Brooklyn, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Brooklyn, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Casper

Blijf op de hoogte en volg Familie Bon

18 Juli 2017 | Verenigde Staten, Brooklyn

Hallo allemaal! Vandaag werden we om 8 uur wakker gemaakt door mama, die al 2 uur wakker was toen! Allemaal lekker douchen en dan lekker ontbijten. Vandaag gaan we naar downtown New York! Eerst met de bus vanaf het hotel. Het duurde maar liefst 1 uur! New York is heel druk! Vanaf het busstation konden we met de metro naar downtown. Daar kwamen we aan bij het World Trade Center (Ground Zero), daar is een heel mooi gedenkteken voor iedereen die daar is omgekomen. Er was een vierkante dubbele waterval op de plek waar een van de torens stond, waar de andere stond was er ook een. We gingen toen het 9/11 museum in. Daar was het heel indrukwekkend, met veel foto's en filmpjes. Toen we eruit kwamen was het al half zes! We namen een hot dog op straat en gingen naar de pond naar het Vrijheidsbeeld. Vanaf daar gingen we langs het Vrijheidsbeeld naar Ellis Island. Daar hadden we een mooie tour in het Immigratie gebouw daar. Daarna gingen eten bij de McDonalds en door naar de Century 21, een grote outletstore. Toen was het al laat en gingen we naar de metro, de bus en naar het hotel. Om 22.30 lag iedereen in bed! Welterusten en tot morgen!

• 25 Juli 2017 - 19:31

Willy En Sanne:

Wat een indrukken! Bijzonder hoor! Heel leuk zo mee te kunnen genieten! Heel erg veel plezier!!! Wij lezen en volgen weer verder!! Xxxx

Familie Bon

Hallo! Wij zijn de familie Bon. Wij gaan op vakantie naar Amerika! We gaan eerst een weekje New York en dan vliegen we over en gaan we met de camper van San Francisco naar Los Angeles door allemaal verschillende parken.

Actief sinds 22 Juni 2017