Dag 8 - Reisverslag uit Santa Cruz, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Santa Cruz, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu

Dag 8

Door: Casper

Blijf op de hoogte en volg Familie Bon

23 Juli 2017 | Verenigde Staten, Santa Cruz

Goedemorgen allemaal. Wakker worden met een lekker ontbijtje, zo beginnen wij de dag. We gaan met de camper rijden naar de stad. En een stukje lopen langs de San Francisco Marathon. We gaan met de boot naar Alcatraz Island, de oude gevangenis. Wat indrukwekkend. We hadden audiotours met verhalen van gevangenen en bewakers zelf! Nu gaan we rijden, eerst de Golden Gate Bridge op en dan weer terug. Je zag niet veel, want alles was bedekt met mist. We reden door langs de kust, nog even stoppen bij de winkel en bij een strandje en weer door. We slapen op een parkeerplaatsje naar de spoorlijn, dan de duinen en dan de zee. Prachtig! Welterusten en tot morgen.

Familie Bon

Hallo! Wij zijn de familie Bon. Wij gaan op vakantie naar Amerika! We gaan eerst een weekje New York en dan vliegen we over en gaan we met de camper van San Francisco naar Los Angeles door allemaal verschillende parken.

Actief sinds 22 Juni 2017