Dag 9 - Reisverslag uit Carmel-by-the-Sea, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Carmel-by-the-Sea, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu

Dag 9

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Familie Bon

24 Juli 2017 | Verenigde Staten, Carmel-by-the-Sea

Wauw wat een dag vandaag! We hebben gisteren langs de kant van de weg geslapen samen met nog 4 andere campers, na het ontbijt zijn wij even aan de andere kant van het spoor gaan kijken want daar stonden we aan en zagen we de zee vanaf een hele steile klif, ook zagen we een soort van eekhoorntjes die heel dicht bij waren.

We zijn doorgereden naar Moss landing daar zagen we gelijk al een zee otter en toen we bij de haven aan kwamen hoorden we de zee leeuwen ons al begroeten! Uiteindelijk zijn we op de boot mee gegaan om walvissen te spotten, we waren erg benieuwd en wauw wauw wauw wat hebben we onze ogen uit gekeken!!! De eerste nog heel ver weg maar daarna zo dicht bij!! We hebben ze zien springen we hebben ze zien slaan met hun staart we hebben er 2 bij elkaar gezien, 3 en zelfs 4 het was echt niet te geloven! We hebben er vele maar dan ook vele beelden van. Ondanks dat ik uiteraard weer dacht dat ik filmde en pas starten toen het al voor bij was! Je hoort me nog zeggen dat heb ik helemaal.... helaas... maar gelukkig kregen we nog een herkansing. Na de boottocht zijn we doorgereden naar Carmel by the sea ontzettend mooi en de kids hebben in pebble beach nog even in de golven gespeeld maar het was er erg koud!! Daarna een stuk langs de kust gereden een heel eng stukje langs een klif zonder vangrail!! Dat vond ik niet zo leuk!! We wilden in deze plaats een camper plaats op een rv park nemen maar helaas zaten beide vol en staan we nu voor/ bij een kerk. We zagen niemand dus we hopen dat we niet worden weg gestuurd... we hebben broccoli met rijst en kip gegeten daarna fase 10 gespeeld en nu klaar om te gaan slapen, morgen een 4 uur durende trip naar yosimite park!! Daar nemen we zeker een rv park plek want we moeten alles opladen en legen! Truste!

• 26 Juli 2017 - 08:34

Ellis De Haas:

Super leuk om alles zo te lezen. Ik ben met Geert ook naar Amerika geweest heel veel jaar geleden maar zo leuk om herkenbare verhalen te lezen dat jullie ol dezelfde plekken komen. Heel veel plezier in Yosemite park. Is er indrukwekkend met zijn enorme bomen.
    Gr Ellis

• 26 Juli 2017 - 08:51

Lucy:

Wat bedoel je met alles uit en inladen Debby.
    Rijdt de camper ook lekker makkelijk? Have fun!