Dag 12 - Reisverslag uit Three Rivers, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Three Rivers, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu

Dag 12

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Familie Bon

27 Juli 2017 | Verenigde Staten, Three Rivers

Jeetje we zijn pas op dag 12 zeiden we vandaag tegen elkaar ongelofelijk wat we allemaal al gezien en gedaan hebben! Ik kan het gewoon niet geloven zo veel indrukken we hebben opgedaan. Vandaag gaan we naar sequoia park het is een flink stuk rijden dus eerst gaan we weer even de rivier in! Aan het touw slingeren slaan we over vandaag. Camper even dweilen en koelkast schoonmaken en we zijn er klaar voor. Pff weer van die fijne haarspeld bochten ik zweet al van de warmte maar nu ook van angst!! Pff wat vind ik dit eng blij als we weer gewoon op de highway zijn! We stoppen bij een walmart en slaan weer van alles in voor al veel snaai en snoep werk maar goed aan de kilo's gaan we na de vakantie werken! Ik denk dat er wel wat bij komt. We rijden door tot aan three Rivers waar een rv park opgaan en hier twee nachten blijven voor we aan de lange tocht naar las Vegas gaan beginnen. We kunnen hier ook weer een heerlijk riviertje in en kunnen we afkoelen want het is erg warm pfff we kunnen hier ook even lekker wassen en dat is wel nodig we hebben wat opgespaard zo in een week. Morgen gaan we vroeg op staan en met een bus worden we dan naar het park gebracht waar we ook weer op een bus kunnen stappen die ons naar alle highlights brengen. Kirsten heeft ondertussen een vriendinnetje gemaakt die ook zeven is en ze vermaken zicht prima in het water maar ook met spelletjes en gewoon kletsen. Nu gaan we lekker op tijd naar bed en morgen een lange dag tegemoet!

• 31 Juli 2017 - 09:05

Lucy:

Heeft Kirsten een Nederlands vriendinnetje gevonden? Leuk hoor die verslagen!

Familie Bon

Hallo! Wij zijn de familie Bon. Wij gaan op vakantie naar Amerika! We gaan eerst een weekje New York en dan vliegen we over en gaan we met de camper van San Francisco naar Los Angeles door allemaal verschillende parken.

Actief sinds 22 Juni 2017