Dag 13 - Reisverslag uit Three Rivers, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu Dag 13 - Reisverslag uit Three Rivers, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu

Dag 13

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Familie Bon

28 Juli 2017 | Verenigde Staten, Three Rivers

Vanmorgen was het vroeg dag om 7;30 ging de wekker. We moeten om 9;00 uur bij het museum staan waar een bus ons naar het park brengt. Het is een hele loop er naartoe 1,6 km maar voelt als 3 in die snik hete zon. Daar aangekomen komt gelijk de bus er aan en kunnen we instappen samen met andere Nederlanders was het een nl bus geworden. We eten de boterhammen op die ik gisteren al heb klaar gemaakt want tijd om te ontbijten hadden we niet! We weten niet wat we zien als we in het giant forrest aankomen. Wat een onwijs grote bomen!! Ongelofelijk als je er naast staat en denk aan de hoogte en breedte! We maken mooie foto's en gaan met Hey busje verder daar stappen we uit om naar de watervallen te lopen, slecht 3,5 km... helaas is het rotsig en zwaar de hoogte in lopen het huilen staat me nader dan het lachen op een gegeven moment als we ze bijna hebben bereikt stap ik met mijn voet verkeerd en kom tussen rotsen ipv op de rotsen de maat is vol ik ben te moe te duizelig en heb dorst ik stop en loop niet verder de meiden blijven bij mij en de mannen zijn al veel verder en lopen helemaal tot de watervallen. Wij zien de foto's wel. Voor we terug lopen eten we een zak chips leeg en drinken al het water op. We stoppen halverwege en gaan even de beek in, vullen de waterflessen koelen af en lopen het laatste stukje. Dan komen we bij een restaurant eten en drinken wat en en nemen de bus terug naar een andere shuttle bus waarmee we naar moro rock gaan, dit is heeeel hoog en ook hier stoppen Kirsten en ik halverwege en keren om dit vonden we al hoog genoeg en zien sneeuwtoppen in de verte wauw wat een prachtig uitzicht! We gaan met de bus terug naar het begin punt en we hebben geluk we mogen een uur eerder mee terug. We komen bij de camper aan en gaan gelijk zwemmen even afkoelen! Daarna de bbq aan en lekker broodjes hamburger hotdogs en vis en daarna gaan de kids marshmallow roosteren en genieten we nog even na van deze lange dag! Morgen gaan we naar las Vegas rijden dit is een lange weg dus daar moeten we ons goed op voorbereiden

• 31 Juli 2017 - 09:13

Lucy:

Je bent straks zo moe dat je echt aan vakantie (rust) toe bent, Debby! Maar zoiets is alle ongemakken wel waard toch?