Dag 15 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu

Dag 15

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Familie Bon

30 Juli 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag waren we vroeg wakker het was zo heet!! We dreven de camper uit! Blijkt dat ik de airco niet aan had gezet vannacht maar hem op ven had gezet en werd dus de warme lucht mooi door de camper geblazen... foutje bedankt.

We lagen dus al om 8:00 uur in het zwembad om af te koelen daarna hebben we lekker ontbeten en hebben we binnen met de koele airco aan even allemaal onze Facebook en appjes bijgewerkt nu we eindelijk een keer goede WiFi hebben.

Om 11:00 uur zijn we naar de shuttle bus gelopen die ons gratis naar Fremontstreet heeft gebracht. Daar hebben we weer een andere shuttle bus genomen naar Pawn stars ja die van de tv waar ze hun goederen verpanden als ze geld nodig hebben. Marco kijkt dit vaak dus was leuk om even binnen te lopen, daarna zijn we met de bus verder gegaan naar een outlet winkelcentrum en oh jee dat was niet goed voor mijn portemonnee... Kirsten heeft twee polo's en een broek, nieuwe heeft drie truitjes en een broekje en een jurkje, Ilse heeft ook 9 artikelen en Casper en Wouter allebei 4 polo's en overhemden en ik 4 broeken, 4 truitjes en een polo en dit allemaal bij Tommy Hilfigger! Goed geslaagd dus! Marco heeft daarna bij Timberland 2 overhemden een trui en een broek gekocht en uiteindelijk heeft iedereen behalve ik een paar Vans gekocht. Bepakt en bezakt zijn we toen nog kort over de strip gelopen en waren we om half 10 thuis. Iedereen nog even zwemmen om af te koelen en daarna kleertjes uitzoeken opvouwen en nog even wat lekkers smullen en dan slapen, veel te laat maar morgen slapen we uit en blijven we een dag langer in las Vegas tenslotte hebben we vandaag alleen maar winkels gezien

• 03 Augustus 2017 - 08:58

Lucy:

Heb al op whats app gereageerd, maar wat zijn Vans? ventilatoren?

Familie Bon

Hallo! Wij zijn de familie Bon. Wij gaan op vakantie naar Amerika! We gaan eerst een weekje New York en dan vliegen we over en gaan we met de camper van San Francisco naar Los Angeles door allemaal verschillende parken.

Actief sinds 22 Juni 2017