Dag 18 - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu Dag 18 - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu

Dag 18

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Familie Bon

02 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Springdale

Vanmorgen werden we om 10 uur wakker! Lekker geslapen allemaal op naar de douche een douche met muntjes dus je hebt 6 minuten warm water ruim genoeg voor mij maar of dat ook voor de anderen is??? Daarna zijn we naar de overkant van de weg gereden om de auto te parkeren en met een shuttle bus naar zion park verder. Ook hier gratis naar binnen met de anual pass anders 15 euro per persoon! Maar wat is het heet!! Niet normaal! We nemen de bus helemaal naar het eind en weer terug daarna op nummer 5 eruit voor de watervallen loop van 1,2 Mile maar sorry dat trek ik echt niet, ik heb zon last van de warmte ik kan niets.... we gaan terug Nasr het museum en kijken daar heerlijk in de airco een film over het ontstaan van het park. Hierna terug naar de camper en op naar lake powel. We gaan met de auto over route 9 dus door zion park heen en door de 1,1 mile lange tunnel wauw wat een belevenis en wat is het mooi onderweg je kan het gewoon niet op camera krijgen... we eten wat lekkers in een heus restaurant en rijden dan door. Onderweg zien we campers staan bij de lone rock en besluiten daar de nacht door te gaan brengen aan het water! Yes!!! Heerlijk cool!! We zijn toch echt meer water mensen dan berg mensen hoor! We zwemmen een uurtje tot we het koud hebben en gaan dan lekker ijs eten en kampvuur maken met natuurlijk marshmallows hierna spelen we fase 10 en gaan we lekker slapen!

Familie Bon

Hallo! Wij zijn de familie Bon. Wij gaan op vakantie naar Amerika! We gaan eerst een weekje New York en dan vliegen we over en gaan we met de camper van San Francisco naar Los Angeles door allemaal verschillende parken.

Actief sinds 22 Juni 2017