Dag 20 - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu Dag 20 - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu

Dag 20

Door: DEbby

Blijf op de hoogte en volg Familie Bon

04 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Wakker worden op zon mooie plek is geen straf, ik trek mijn bikini aan en maak een kop koffie voor mezelf. Ik zit heerlijk buiten te genieten van het uitzicht en wacht tot het ontbijt klaar is. Lekker geroosterd brood met bacon verzorgd door Marco en Wouter heerlijk! We ontbijten en gaan dan door naar lake powel, het is bewolkt en we zijn benieuwd of we nu wel kajakken kunnen huren. Daaraan gekomen kan het maar zeggen ze er wel bij op eigen risico. Nou gisteren mocht het niet vanwege het weer dus we besluiten dat het dus prima kan! Ik zit met Nienke in een kajak Marco Kirsten en Wouter in een triyak en Ilse en Casper ook in een kajak. Wat is dit mooi! Je weet niet wat je ziet onderweg zon tocht maken we nooit meer! We gaan een rotspartij om en ik hoop dat we er al zijn helaas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Familie Bon

Hallo! Wij zijn de familie Bon. Wij gaan op vakantie naar Amerika! We gaan eerst een weekje New York en dan vliegen we over en gaan we met de camper van San Francisco naar Los Angeles door allemaal verschillende parken.

Actief sinds 22 Juni 2017
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 7011

Voorgaande reizen:

16 Juli 2017 - 15 Augustus 2017

Reis naar Amerika

Landen bezocht: