Dag 21 - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu Dag 21 - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu

Dag 21

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Familie Bon

05 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Vandaag worden we wakker in het bos, Ilse bakt pancakes heerlijk met stroop en Nutella. We schrikken ons een hoedje van een man die in ene met zijn hoofd voor het raam verschijnt hij vraagt om de tijd en lijkt een beetje in de war.... we maken ons klaar om naar de grand canyon te gaan. We stoppen bij een national geography gebouw waar een een mooie imax film over de grand canyon en die is mooi je waant je helemaal in de grand canyon. We laten de camper hier staan en nemen de shuttle bus verder. We dien echt prachtige vergezichten echt ongelofelijk mooi je kan het bijna niet vastleggen op camera zo mooi! We proberen het uiteraard op een paar hoogtepunten. Hierna gaan we terug naar de camper en eten nog even bij de mac. Die kan ik al bijna niet meer zien burgers genoeg gegeten zo langzamerhand... hierna rijden we door naar Williams waar we overnachten. Bij een Koa rv park komen we zowaar hedelnaren tegen!! Andrea & wilbert. Ze maken bijna de zelfde reis als wij en kletsen even bij over onze wederzijdse belevenissen zover. We rijden weer verder want deze is vol. Williams is een plaats aan route 66 en echt een leuk plaatsje! We kunnen eindelijk weer een keer douchen en wassen ook weer even twee wasjes. We spelen fase 10 eten wat en gaan dan slapen! Wat een mooie dag hebben we weer gehad!

Familie Bon

Hallo! Wij zijn de familie Bon. Wij gaan op vakantie naar Amerika! We gaan eerst een weekje New York en dan vliegen we over en gaan we met de camper van San Francisco naar Los Angeles door allemaal verschillende parken.

Actief sinds 22 Juni 2017