Dag 4 - Reisverslag uit Times Square, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Times Square, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Casper

Blijf op de hoogte en volg Familie Bon

19 Juli 2017 | Verenigde Staten, Times Square

Goedemorgen! Vandaag hebben we leuke dingen op de planning staan, maar eerst even ontbijten. Toen we aankwamen was het best druk en veel op, maar gelukkig werd er ondertussen bijgevuld. Op naar New York, met de bus natuurlijk. Op naar Madame Tussauds! Het was heel leuk en we hebben veel leuke foto's kunnen maken met Morgan Freeman, E.T. en Donald Trump, om er maar een paar te noemen. Helaas was één van de zalen gesloten wegens de opening van een nieuwe pop. Toen we uit Madame Tussauds waren gingen we naar de watertaxi, onder even een stukje pizza en wat drinken, en door fonteinen heen rennen. Toen we aankwamen moest we een uurtje wachten, dus gingen even bellen naar Cruise America om af te spreken wanneer ze ons op moesten halen van het vliegveld. Maar ze hebben blijkbaar geen toestemming om mensen op te halen bij het vliegveld dus moesten naar een hotel, maarja dan betaal je alsnog transport kosten. Toen kwam de taxi! Het was heel mooi om zo langs New York te varen. We hebben een heel rondje gemaakt! Toen we eruit kwamen hadden we het idee om eens een Broadway musical te gaan bekijken. Alle prijzen waren best duur, maar gelukkig vonden we een goedkoop plekje bij een musical. We zaten met zijn zevenen in een balkonnetje! En toen konden we gaan kijken: The Phantom of the Opera! Heel mooi, iedereen heeft genoten (al was het verhaal soms een beetje onduidelijk, maar met een beetje googelen was dat ook weer duidelijk) toen gingen we (om 22.45) over Times Square terug naar de bus en naar het hotel. Het was wéér een volle dag dus iedereen kon meteen slapen, morgen de laatste dag! Welterusten en tot morgen!

• 20 Juli 2017 - 16:48

Elmi:

Leuk hoor! Nog heel veel plezier enne.... ik mis jullie wel

• 25 Juli 2017 - 21:10

Willy En Sanne:

Wauw wauw wauw!! Wat een belevenissen allemaal! Echt super super cool!!