Dag 1 - Reisverslag uit Times Square, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Times Square, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Casper

Blijf op de hoogte en volg Familie Bon

16 Juli 2017 | Verenigde Staten, Times Square

Hallo allemaal!
Vandaag zijn wij om 3 uur opgestaan! We hebben de laatste dingen gedaan en zijn naar Schiphol gegaan. Toen gingen we eerst één uur vliegen naar London Heathrow. Vanaf daar konden we gemakkelijk met de bus naar de volgende Terminal en op het volgende vliegtuig. We moesten 8 uur vliegen!! Gelukkig was het te doen met een tv'tje voor je neus en eten. Toen we aankwamen gingen met een busje, onderweg heeft Wouter overgegeven, oei! Maar gelukkig ging het met een beetje frisse lucht van het hotel weer over. We hebben ingecheckt en hebben heel even uitgerust. Toen was het weer tijd om door te gaan, we gingen met de bus naar het centrum. We kwamen uit in een bus-/metrostation tegenover de New York Times op 8th Street, die hebben we helemaal uitgelopen tot Columbus Circle voor Central Park, daar hebben we even gezeten en zijn we terug gelopen via Broadway. We gingen met de bus terug en zijn gaan slapen. De eerste dag is geslaagd! Tot morgen!!

• 17 Juli 2017 - 23:21

Joldy:

Hallootjes, goed te horen dat jullie veilig zijn aangekomen en al een beetje van de Big Apple hebben geproefd! Wouter alweer trek in een hamburger, dan komt het wel goed met hem!
    Hoe is het weer daar? Niet te warm?
    Veel plezier en dames niet te veel shoppen!!

• 19 Juli 2017 - 22:00

Lucy Peters-Rietkerk:

Leuk om het zo te kunnen volgen. Jullie zijn reuze actief. Veel plezier!

Familie Bon

Hallo! Wij zijn de familie Bon. Wij gaan op vakantie naar Amerika! We gaan eerst een weekje New York en dan vliegen we over en gaan we met de camper van San Francisco naar Los Angeles door allemaal verschillende parken.

Actief sinds 22 Juni 2017