Dag 2 - Reisverslag uit Times Square, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Times Square, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Familie Bon

17 Juli 2017 | Verenigde Staten, Times Square

Vanmorgen waren Kirsten en ik al om 6:00 uur wakker ondanks dat we heel moe waren toch vroeg eruit. Maar genoeg uren heerlijk geslapen dus zijn we lekker in bad gegaan. Kirsten heeft daarna lekker zitten tekenen en schrijven in haar werkboek! En ik heb koffie gezet en appen met het thuisfront. Nienke werd om 7:00 uur wakker en uiteindelijk hebben we de rest om half 8 allemaal wakker gemaakt. Iedereen heerlijk gedouched korte broeken aan en om half negen aan het ontbijt. Een heerlijk ontbijt hebben we, geroosterd brood met ei en ham, bagels, yoghurtjes met aardbei of perzik en cornflakes. Warme chocomelk en prima koffie en jus d'orange erbij en we namen een appel en banaan mee voor onderweg. Tassen inpakken en op naar New York city!

We zijn met een hop on hop off bus de route gaan maken naar Rockefeller center. Eerst natuurlijk uren in de rij voor een ticket en daarna voor de bus zelf, het voelde heel lang maar het was toch maar 45 minuten wachten. We zaten bovenin warm maar met een prachtig uitzicht. De man met de mic vertelde waar we waren en wat we zagen. Prachtig en te veel om op te noemen, we konden dan ook niet echt kiezen waar er uit te gaan! Bij Rockefeller center eruit en even wat gaan eten. Hamburger tent geworden, we hadden allemaal het goede gekozen en natuurlijk grote bekers met cola en fanta die we mochten vullen toen we weg gingen zodat de flesjes ook weer gevuld werden voor onderweg!

We zijn naar de 67 verdieping omhoog gegaan The top of the Rock, in 46 seconden! Ongelofelijk zo snel dat onze oren dit uiteraard voelde! En wat een adembenemend uitzicht hadden we daar!! Super mooi! Na deze verdieping kon je nog twee verdiepingen omhoog en daar zagen we een stel echt in het huwelijk treden! We kwamen precies op het juiste moment, de vader van de bruid kwam er net met zijn dochter aan lopen en gaf haar aan de bruidegom. Marco sprak met de weddingplanner en die vertelde dat ze uit Duitsland kwamen en dat er geregeld mensen hier trouwen. Bijzonder om te zien en mee te maken naast al het moois wat we al zagen!

Hierna zijn we naar central park gelopen langs de Trump tower en Tiffany & co . Bij de Trump tower was er bewaking met dranghekken maar was wel open voor publiek. Ondertussen dachten we dat we de blauwe lijn van de hop on hop off bus nog terug konden pakken naar het busstation maar helaas toen we aankwamen was het 18:00 uur en dan rijden ze niet meer. Er zat niets anders op dan dan nog 40 minuten terug lopen naar de bus, waar men in dikke rijen stonden te wachten op de bussen. We kozen ervoor om dan hier nog maar wat te gaan drinken. We zaten uiteindelijk in een soort van Mexicaanse bar tussen de mannen aan het bier

• 25 Juli 2017 - 19:27

Willy En Sanne:

Hallo allemaal!! Wat maken jullie veel mee, wat zien jullie veel! Super cool!! En we zien jullie al zitten tussen bierdrinkende mannen!! Genieten dit! We lezen weer verder! Dikke kus!