Dag 7 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu

Dag 7

Door: Casper

Blijf op de hoogte en volg Familie Bon

22 Juli 2017 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag gaan we San Francisco in. Met de shuttle van de camping zijn we in een keer in San Francisco. Wat een steile wegen! We gaan naar de kust, naar Pier 39. Heel gezellig hier, met een leuke San Francisco winkel waar we allemaal een pet kopen. Nog lekker rondlopen en zeeleeuwen kijken en dan in de Rocketboot. Een supersnelle boot met een kapitein die zijn best doet je zo nat mogelijk te maken. Ai ai ai. Nog een stukje verder lopen en wat eten en dan weer terug. Nog even lekker wat eten en terug naar de camping. Lekker douchen en alweer naar bed. Welterusten en tot morgen.

Familie Bon

Hallo! Wij zijn de familie Bon. Wij gaan op vakantie naar Amerika! We gaan eerst een weekje New York en dan vliegen we over en gaan we met de camper van San Francisco naar Los Angeles door allemaal verschillende parken.

Actief sinds 22 Juni 2017