Dag 10 - Reisverslag uit Yosemite Village, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Yosemite Village, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu

Dag 10

Door: Casper

Blijf op de hoogte en volg Familie Bon

25 Juli 2017 | Verenigde Staten, Yosemite Village

Goedemorgen! We worden vandaag wakker naast een kerkje. We gaan rijden naar Yosemite National Park. Wat een route zeg! Eerst lekker ontbijten en dan op pad. Eerst even langs de winkel alleen maar lekkere dingen kopen natuurlijk ;). En weer verder, een reis van wel vier uur staat op ons te wachten. Lekker spelletje spelen tussen door even naar buiten kijken en weer spelletjes spelen. Wat is het hier mooi. We zijn even gestopt bij een meertje om lekker te zwemmen. Het water was lekker warm en we konden daar ook even lekker douchen. Een weer door! 's Avonds eten we bij een hamburgertent, allemaal speciale hamburges en zelfs Kirsten neemt een men, maar er blijft wel over hoor! Een van de beste dingen hier is dat je een hele grote beker krijgt (die ze dan medium noemen) en die mag je onbeperkt opnieuw vullen! Een lekker plekje zoeken om te slapen, staan we ergens, werkt de elektriciteit niet. Gelukkig nog niet betaald. Dan maar door. Nu een ander mooi plekje vinden, gelukkig duurt dat niet te lang. Een mooi plekje om te slapen, nog even vogelkwartet spelen, en raad eens wie er gewonnen heeft?? Ja hoor, uw favoriete vakantie-verslaggever, Casper!!! Nou, hup hup! Naar bed! Welterusten en tot morgen.

• 27 Juli 2017 - 23:50

Lucy:

Geniet steeds weer van jullie verslagen en zo fijn dat alles zo goed gaat en jullie genieten. Is het weer ook zo lekker daar? Ik zie jullie er steeds zomers bij lopen dus zal het wel zo zijn. Heb Opa en oma even geholpen met de tv aanzetten in de koeienstal dat lukte hen niet. Heb ze gewezen op de resource knop en toen, ja hoor, beeld. Lieve groetjes van ons hier.

Familie Bon

Hallo! Wij zijn de familie Bon. Wij gaan op vakantie naar Amerika! We gaan eerst een weekje New York en dan vliegen we over en gaan we met de camper van San Francisco naar Los Angeles door allemaal verschillende parken.

Actief sinds 22 Juni 2017