Dag 16 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu Dag 16 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu

Dag 16

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Familie Bon

31 Juli 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen uitgeslapen! Yes om 10 uur wakker. De airco heeft het goed gedaan maar voor je spieren is het niet zo fijn... daarna lekker ontbeten en lang gezwommen heerlijk want het is hier echt zo warm! Na het zwemmen hebben we in de camper even rustig aan gedaan iedereen op zijn mobiel even bij komen. Hierna zijn we naar Sams town gegaan dat is het hotel waar ook het rv park bij zit en in het hotel is uiteraard een casino. Je weet niet wat je ziet zo druk en al die mensen achter een machine of speeltafel echt heel apart. Er was een glazen lift en doe hebben we naar boven en weer naar beneden genomen voor een mooi uitzicht en toen nog een keer

Familie Bon

Hallo! Wij zijn de familie Bon. Wij gaan op vakantie naar Amerika! We gaan eerst een weekje New York en dan vliegen we over en gaan we met de camper van San Francisco naar Los Angeles door allemaal verschillende parken.

Actief sinds 22 Juni 2017