Dag 17 - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu Dag 17 - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu

Dag 17

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Familie Bon

01 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Springdale

Vandaag een erg hete dag Pff we zijn toe aan de kust!! Het is zo warm dat de stralen van je af lopen. We zijn eerst maar eens gaan zwemmen toen naar de walmart boodschappen gedaan en toen naar de hooverdam gereden ontzettend wat een bouwwerk maar het was er zo warm dat we hem niet helemaal hebben gelopen we zijn gauw weer in gestapt en verder gereden naar lake mead daar konden we ook weer gratis in met de anual pass! Hoppa die hebben we al terug verdiend. Het water was er alleen niet erg verkoelend maar eerder heet. Niet te geloven als het mijn bad was had ik hem kouder gezet... toen weer verder rijden richting zion park en daar staan we nu op een rv park. Nog steeds warm maar meer wind en niet meer zo heel heet maar het is dan ook al 22:22 uur!! Morgen gaan we met de shuttle bus Hey park in dus we zijn er al!! Fijn zeg

• 06 Augustus 2017 - 01:31

Paul Wagner:

Geniet er ondanks de warmte nog maar even van.
    Lijkt mij geweldig om zo een reis met de hele familie te maken.
    Veel plezier nog.
    Paul

Familie Bon

Hallo! Wij zijn de familie Bon. Wij gaan op vakantie naar Amerika! We gaan eerst een weekje New York en dan vliegen we over en gaan we met de camper van San Francisco naar Los Angeles door allemaal verschillende parken.

Actief sinds 22 Juni 2017