Dag 19 - Reisverslag uit Lone Rock, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu Dag 19 - Reisverslag uit Lone Rock, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu

Dag 19

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Familie Bon

03 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Lone Rock

Wat was het warm vannacht pfff ik lag samen met Wouter bovenin voor het raampje waar af en toe een zuchtje wind voorbij kwam. Het uitzicht was wel super mooi! We ontbijten en gaan even lekker zwemmen als we wakker worden en daarna op naar lake powel. We stoppen bij de Glen canyon dam, ook dit is weer ontzettend indrukwekkend wat een verval van water boven is ie 7,6 meter dik en onder wel 91,4m dik om de druk aan te kunnen!! We rijden door en komen bij het bedrijf aan wat kano's verhuurd om door de antilope canyon te varen dat schijnt erg mooi te zijn. Helaas als we eindelijk klaar zijn om te vertrekken draait het weer om en krijgen we geen kano's vanwege de kans op onweer. We gaan dan morgen maar weer terug. We rijden nu door naar horseschoe bend een steen omringd door water heel mooi en heel veel lopen in ontzettende hitte! Daar aangekomen vond ik het eigenlijk een beetje tegen vallen.... hierna gingen we op zoek naar een camperplaats maar helaas zijn ze en vol en niet aan het water. Dus rijden we terug naar de plek aan het water waar we gisteren ook geslapen hebben. Het weer is koeler en we koelen in het water goed af. Wouter verzameld ondertussen hout (hij had ook de houten balken gepakt die mensen voor hun trailer gebruiken oeps

Familie Bon

Hallo! Wij zijn de familie Bon. Wij gaan op vakantie naar Amerika! We gaan eerst een weekje New York en dan vliegen we over en gaan we met de camper van San Francisco naar Los Angeles door allemaal verschillende parken.

Actief sinds 22 Juni 2017