Dag 24 - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu Dag 24 - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Familie Bon - WaarBenJij.nu

Dag 24

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Familie Bon

08 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Long Beach

Vandaag staat het waterpark op het programma dure entree!! Maar eenmaal binnen een waar paradijs voor de kinderen en Marco. We gaan in diverse glijbanen een tol is wel de vetste! Verder kunnen ze surfen en dat doen ze ook! Zelfs Kirsten springt zo op de gemaakte golven! Uiteraard ben ik het al gauw zat maar jah zit mijn tijd uit. We zijn allemaal verbrand maar dat kan ook niet anders met deze hitte! Aan het einde van de dag stappen we in de camper richting long beach onze laatste bestemming voor LA. We eten wat bij een in en out burger tent (alweer burger) en vinden een camperplaats in long beach. Casper en Wouter willen nog even zwemmen

• 09 Augustus 2017 - 20:23

Lucy:

Er kwamen zoveel dagen tegelijk binnen. Onvoorstelbaar veel wat jullie allemaal gezien en gedaan hebben.Geniet nog maar verder. Zelfs naar de kerk!!

Familie Bon

Hallo! Wij zijn de familie Bon. Wij gaan op vakantie naar Amerika! We gaan eerst een weekje New York en dan vliegen we over en gaan we met de camper van San Francisco naar Los Angeles door allemaal verschillende parken.

Actief sinds 22 Juni 2017